+

Laman sesawang ini di ilhamkan bagi renungan dan tatapan anak ibu di masa akan datang.. bila Awatif Nurus Syifa’ dah pandai membaca nanti… insyaAllah..dengan kesempatan yang ada, ibu pahatkan kenangan kita bersama dan kisah suka-duka kita untuk mengubat rindu… sesungguhkan kegembiraan ketika bersama tidak dapat diluahkan dengan kata-kata namun, ibu cuba gambarkan untuk menyemadikan memori kita bersama…

Sunday, August 4, 2013

.:HaRi Ke-7:.

seminggu yang lalu pada saat dan ketika ini, ibu sedang bertarung untuk mengeluarkan seorang puteri yang sangt comel.. walaupun tidak berdaya namun apabile mendengar tangisan bayi kebiruan dalam serak serak sambil cuba menerima perubahan keadaan persekitaran yang 100% berubah dari sarung air ketuban ke udara yang pastinya terdedah dengan cabaran yang pelbagai.

alhamdulillah semalam umur baby ibu dah mencapai hari ke-7..
mengikut sunnah Nabi, seorang anak Adam itu sebaiknya diberi nama pada hari ke-7 dan dicukurkan rambutnya dan di aqiqahkannya. jadi ibu ngan abah cuma ikut apa yang termampu. smlm yang sayang dicukurkan dan dan diberi nama. Aqiqah kita tangguh dulu ye sayang. klo sempat hari aqiqah nanti kita buat bersama majlis kesyukuran rumah baru..

Alhamdulillah, nama diberi Rizqah Nurus Khasyifah binti Mohd Khairul Anuar...

No comments:

Post a Comment